Bronnenberg
Mei 2013
Nieuw logo voor Bronnenberg:
Met het online komen van de website is nu het nieuwe logo voor Bronnenberg officieel onthuld.
www.bronnenberg.nl
Maurice Bronnenberg: ‘Mijn uitgangspunt is dat Bronnenberg een verlengstuk is van zijn klant waar het gaat om het maken van de vertaalslag van interieuridee en -ontwerp naar maakbaar object. Ons productieproces wordt gekenmerkt door een synthese van materialen met innovatie. Het nieuwe logo ontwerp met de B van Bronnenberg als beeldmerk is helder en krachtig. Het plaatst Bronnenberg precies op het snijvlak van de bijzondere interactie van maakbaarheid en materialen met vorm en maatvoering als centraal uitgangspunt. Net zoals wij onze klantopdrachten aanpakken en realiseren!’
Nieuwe huisstijl

De nieuwe huisstijl van Bronnenberg omvat naast het nieuwe logo diverse toepassingen, variërend van buitenreclame en wagenpark tot online communicatie en nieuwsbrieven.

Het verhaal achter de maakbaarheid der dingen

In de slogan Het verhaal achter de maakbaarheid der dingen die samen met de huisstijl is ontwikkeld, verbindt Bronnenberg meedenken met betrokkenheid en visie. In deze nieuwsbrief nemen wij u voortaan mee naar specifieke cases waarin wij beschrijven hoe wij concrete antwoorden hebben gerealiseerd op specifieke interieurvraagstukken van opdrachtgevers. 

Cases

De cases die wij in deze nieuwsbrief gaan beschrijven, zijn representatief voor het niveau waarop wij van Bronnenberg werken. Omdat in ons vak alles maatwerk is en wij de uitvoering baseren op het idee en uitgangspunt van de architect, nodigen wij u van harte uit om uw specifieke vragen direct met ons te delen. Uw uitgangspunt vormt ons vertrekpunt om concreet en duidelijk antwoorden te formuleren hoe wij voor u aan het werk willen gaan. En misschien wordt uw project ook wel een toekomstige show case in onze nieuwsbrief.